torsdag 23 juni 2011

SOMMARUPPEHÅLL PÅ BLOGGEN.


Hallå där ute i sommar Sverige!
Idag skriver jag ett sista blogginlägg, sedan är det dags för lite sommarsemester.
Kommer att vara tillbaka här i bloggen igen i augusti, håll utkik då!
 Men innan vi säger hej då och glad sommar kommer ett litet inlägg.

Idag tänkte jag skriva om det jag längtar mest efter, varje sommar – Falsterbo!
Förra året var jag där tisdag till torsdag.
 Det bästa var helt klart semifinalen för de 5åriga hopphästarna, vilka fina hästar!
Inte nog med att det var fantastiska tävlingar förra året, vädret var dessutom på topp.
Var härligt fint solbränd när jag kom hem igen, alltid ett plus!
Även shoppingen var bra förra året, bra utbud och trevliga försäljare som hade bra mässpriser – jag shoppade ordentligt vill jag lova!

I år missar jag tyvärr unghästhoppningarna, de ja gillar allra bäst.
Men jag får se en final i alla fall och det känns bra!
Jag kommer att vara på Falsterbo onsdag till fredag detta år
 och efter att ha kollat på programöversikten så ser jag mest fram emot
 Ungdoms Grand Prixen – Jan Svanlunds minneshoppning.
Och självklart shoppingen! Inköpslistan är som sagt redan skriven.

Ska ni ner till Falsterbo?
Vilka dagar och vad ser ni mest fram emot?
Vem vet, vi kanske stöter ihop någonstans under Charlies monter.. ;)

I augusti när vi hörs igen blir det en återblick på vad som hänt under sommaren och antagligen lite Falsterbo snack!
Hoppas ni alla får en supertrevlig sommar med massor av sol, bad och mysiga stunder tillsammans med hästarna.
Hade så gott så hörs vi, KRAM på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar