onsdag 4 maj 2011

GÄSTBLOGGARE

Hej alla härliga Charlie’s älskare!

Mitt namn är Therese och det är jag som kommer att gästblogga
 hos Charlies varje fredag ett år framöver.
 Hoppas ni är lika taggade som jag är!
Jag är 22 år detta år och en riktig utrustningsälskare,
enligt mig kan man aldrig ha för många schabrak eller benlindor.
 Hemma i Norrköping i stallet står en liten skimmelkille,
6 år gammal vid namn Golden Poem,
eller Gustav som han till vardags kallas,
som jag äger, rider och tävlar på, både hoppning och dressyr.
Det är även han som får stå ut med all utrustning och outfits-fixande, stackarn ;-)

Mina egna favoritmärken vad gällande häst- och ryttarutrustning är Kingsland samt Equality Line, helt klart outstanding vad gällande kvalité och elegans!
Det kommer bli mycket utrustnings och mode skrivande på fredagar och har ni önskemål om vad ni vill läsa, berätta gärna!
Jag älskar att skriva, så detta ska bli otroligt roligt J

Hoppas att den fortsatta läsningen blir intressant och gör som jag, lägg till Charlies blogg bland favoriter!

Kram på er!
Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar