fredag 20 maj 2011

FALSTERBO NÄRMAR SIG...

Hej på er, då var det fredag igen!
Nu är äntligen sommaren påväg och därmed alla underbara meetings och stora tävlingar.
 Jag själv har redan börjat skriva på en inköpslista till Falsterbo Horse Show till exempel,
då med två månader kvar tills start! Det gäller att planera sina inköp i god tid ;-)

Min inköpslista (läs önskelista) är ju faktiskt inte överdrivet stor.. såhär långt ;p


Har ni också börjat planera inför shoppingen inför sommarens största hästtävling?!

Nu till helgen börjar det faktiskt en relativt stor tävling där jag bor,
nämligen Norrköping Horse & Pony Show.
 Det är en nationell tävling med allt ifrån 120cm till 140cm klasser för storhäst och MSV klasser för ponny. Brukar vara väldigt fina tävlingar med stora startfält, tyvärr en dålig shopping ;-)

Veckan därefter är det dags igen, då för Norrköping International Horse Show.
Ganska kul för Norrköping som stad med två stora tävlingshelger såhär på våren!
Tyvärr kommer inte Charlies att finnas på plats under dessa helger, dock bra för plånboken kanske?!

Är det någon av er som kommer att befinna sig på någon av dessa shower?
Vad ser ni fram emot mest isåfall?
Själv ser jag mest fram emot finalklasserna såklart, ponnyerna och unghästarna är alltid lika roliga att titta på.


Som avslutning så antar jag att ni sett detta nya ursnygga täcke ifrån HV Polo?!
Det skulle jag absolut inte tacka nej till!
Finns att köpa hos Charlies för 1299 kr, så snyggt!

Är det något speciellt ni vill läsa om nästa gång, kommentera gärna isåfall! Hörs nästa fredag igen, 
ni får hade så bra tills dess J

Må väl...

2 kommentarer:

  1. gillar stolen på ridbyxorna...supersnygga...vågar man fråga var de kommer i från?

    SvaraRadera
  2. stilen ska det stå...alltid stavfel...:)

    SvaraRadera